بهترين قرص لاغري خارجي كدام است و چه عوارضي دارد؟

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

بهترين قرص لاغري خارجي كدام است و چه عوارضي دارد؟

۲۱۵ بازديد

اگر به دنبال سريعترين راه براي كاهش وزن مي گرديد ما راهكار ويژه اي براي شما در نظر گرفته ايم پس تا آخر اين مقاله ما را همراهي كنيد تا در كمترين زمان شاهد كاهش وزن سريع خود باشيد.

قرص لاغري آلفا اسليم (Alpha Slim)

قرص لاغري آلفا اسليم (Alpha Slim) محصول شركت Ader science آمريكا مي باشد و مي توان آن را به عنوان يك قرص لاغري خارجي با تاثير بالا معرفي كرد كه با سوزاندن چربي هاي اضافي بدن و افزايش سوخت و ساز بدن موجب كاهش وزن سريع افراد داراي وزن بالا مي شود. همچنين اين قرص براي افرادي كه داراي استپ وزني هستند و به يك شوك براي شروع كاهش وزن نياز دارند تا شروع به كاهش وزن كنند نيز مناسب مي باشد و مي توان اين محصول را بهترين قرص لاغري براي كاهش سريع وزن معرفي كرد.

ويژگي هاي قرص لاغري آلفا اسليم

اين محصول داراي ۵۰ عدد كپسول ۲۵۰ گرمي مي باشد كه با بهره گيري از اثرات كافئين بر روي گيرنده هاي آدتوزين موجب افزايش سطح انرژي و بهبود سوخت و ساز بدن مي شود.

آدنوزين ماده اي شيميايي است كه زماني كه شما مشغول فعاليت هستيد آهسته آهسته اين ماده در مغز آزاد مي شود و به گيرنده هاي مخصوص خود در مغز چسبيده و باعث مي شود كه شما احساس خستگي، خواب آلودگي كنيد و در نهايت به خوابي عميق فرو رويد.

گيرنده هاي اين ماده شيميايي در مغز تفاوت بين آدنوزين و كافئين را از هم تشخيص نمي دهند و اين امر سبب مي شود كه اگر كافئين در خون شما وجود داشته باشد مانع چسبيدن آدنوزين به گيرنده ها گردد و در اين حالت مغز بجاي آهسته شدن فرآيندها تحت تاثير كافئين قرار گرفته و بلعكس عمل مي كند و سبب افزايش انرژي و سرحال بودن شما مي شود.

اين بمباران مغزي سبب افزايش ترشح آدرنالين مي گردد.

با افزايش آدرنالين جريان خون، ضربان قلب و فشار خون بالا رفته و سبب افزايش بهره وري جسمي و مغزي مي گردد و همگي در نتيجه مصرف كافئين مي باشد.

گزانتين موجود در قرص لاغري آلفا اسليم از جذب سلول هاي چربي زايد و اضافه اي كه مورد نياز بدن نيست جلوگيري كرده و سبب افزايش چربي سوزي و متابوليسم بدن و در نهايت به كاهش وزن منجر مي گردد.

قرص لاغري اديوس(Adios)

قرص لاغري اديوس نيز يك قرص لاغري خارجي مي باشد كه ساخت كشور اسپانيا بوده و كاملاً گياهي مي باشد. اين قرص لاغري گياهي را نيز مي توان به عنوان يكي از بهترين و موثرترين داروهاي كاهش وزن معرفي كرد. قرص لاغري تهيه شده از نوعي جلبك دريايي قهوه اي به نام focus مي باشد كه از قرن ها قبل در سرتاسر اروپا به عنوان دارويي سنتي و گياهي براي كاهش وزن استفاده مي شده است.

ويژگي هاي قرص لاغري اديوس

قرص لاغري اديوس ۶۰ عددي با تمركز بر متابوليسم بدن و سرعت بخشيدن به ميزان چربي ذخيره شده به انرژي و سوزاندن كالري به كاهش وزن كمك مي كند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه زماني مي توانيد تاثير اين قرص لاغري را متوجه شويد كه با رژيم هاي غذايي كم كالري و برنامه هاي ورزشي مناسب از استفاده كنيد.

اين دارو براي كساني كه رژيم گياه خواري دارند نيز مناسب مي باشد.

عوارض جانبي قرص اديوس

هر دارويي داراي عوارض جانبي است كه در برخي از افراد ديده مي شود. اديوس به عنوان يك قرص لاغري خارجي كمترين عوارض را نشان مي دهد اما از نشانه هاي احتمالي اين داروي لاغري مي توان به سرگيجه، بي حالي، حالت تهوع، تپش قلب، افت فشار خون و سر درد اشاره كرد. در صورت بروز هريك از عوارض بالا توصيه مي شود كه قرص ها را مصرف نكنيد و مايعات زيادي بنوشيد و اگر عوارض جانبي فوق تشديد پيدا كرد با پزشك معالج خود تماس بگيريد.

قرص لاغري تنوئيد ريتارد

قرص لاغري تنوئيد ريتارد را نيز مي توان به عنوان بهترين قرص لاغري براي كساني كه چاقي نوع ۳ دارند و از اضافه وزن بالا رنج مي برند معرفي كرد. تنوئيد ريتارد ساخت كشور آلمان مي باشد و با كاهش شديد اشتها، كاهش ميل به ريزه خواري و افزايش تمايل به مصرف آب باعث كاهش وزن مي شود.

درست است كه اين داروي لاغري در مقايسه با محصولات دارويي موجود در بازار تقريباً بي خطر است اما توجه كنيد كه اين دارو فقط زماني قابل استفاده است كه پزشك آن را تجويز كند و پزشك مرتب بيمار را تحت نظر داشته باشد. اين قرص براي كاهش وزن طولاني مدت استفاده مي شود.

قرص لاغري جي سي (GC Herbal Slimming)

اگر به دنبال بهترين قرص لاغري گياهي بدون هيچ گونه عوارض و بدون نياز به ورزش و رژيم غذايي هستيد قرص لاغري جي سي (GC Herbal Slimming) محصول شركت MSH آلمان بهترين گزينه براي كاهش وزن شما مي باشد و كاهش وزن ايجاد شده توسط اين قرص لاغري بدون بازگشت مي باشد.

ويژگي هاي قرص لاغري جي سي (GC Herbal Slimming)

قرص لاغري جي سي (GC Herbal Slimming) حاوي ۶۰ عدد كپسول لاغري ۵۰۰ ميلي گرم مي باشد و از عصاره گرين كارويل، گارسينيا كامبوجيا و قهوه سبز ساخته شده كه تركيب همگي اين ماده ها در كنار هم سبب كاهش اشتها، چربي سوزي، جلوگيري از تبديل كالري به چربي و افزايش سوخت و ساز بدن شده و در نهايت شاهد كاهش وزن بدون بازگشت خواهيد بود.

قرص لاغري گلوريا (Gloria)

قرص لاغري گلوريا (Gloria) جز پرفروش ترين قرص هاي گياهي محصول شركت گلوريا اسپانيا است كه با افزايش متابوليسم بدن، كم كردن اشتها و چربي سوزي سبب شكستن مولكول هاي چربي و تبديل آنها به انرژي در بدن مي شود.

ويژگي هاي قرص لاغري گلوريا (Gloria)

قرص لاغري گلوريا (Gloria) 30 عددي مي باشد و با مصرف هر دوره سبب كاهش وزن ۴ تا ۸ كيلوگرمي مي شود.

قرص لاغري گلوريا با تركيبات كاملاً طبيعي لوتوس هندي (گل لاله مردابي)، عصاره ريشه بهار نارنج، عصاره كاسيا،گياه هل باد، گياه بابا آدم و گرده موم زنبور عسل چربي هاي قديمي و انباشته موجود در شكم و پهلو را كه به سختي با ورزش و رژيم از بين مي رود را در بدن شكسته و با تبديل آن به انرژي مصرفي سبب كاهش وزن و كاهش سايز قابل توجهي مي شود.

اگر مي خواهيد كمري باريك داشته باشيد و از شر چربي هاي انباشته شده دور شكم و پهلو راحت شويد قرص لاغري گلوريا بهترين نوع قرص لاغري براي شما مي باشد و مي تونيد به راحتي از شر اين چربي ها راحت شويد و به اندام دلخواه خود برسيد.

كپسول لاغري بلوبري

بلوبري يا همان زغال اخته ميوه اي است كه هنوز در ايران چندان شناخته شده نمي باشد و عده ي كمي از افراد از خواص اين ميوه مطلع هستند و از آن استفاده مي كنند. يكي از خواص اين ميوه كاهش وزن و چربي سوزي بالا مي باشد.

ويژگي هاي كپسول لاغري بلوبري

كپسول لاغري بلوبري ۶۰ عددي از اين ميوه ساخته شده است و علاوه بر كاهش وزن و چربي سوزي براي تقويت حافظه و يادگيري بسيار مفيد مي باشد و به دليل داشتن آنتي اكسيدان و فلاونوايدها مانع از مشكلات مغزي نظير از دست دادن حافظه مي شود.

از ساير خواص آنتي اكسيدان اين قرص لاغري مي توان كمك به نرمي و لطافت پوست و تغيير دادن روش ذخيره بدن و پردازش قند اشاره كرد. بلوبري خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و ديابت را كاهش مي دهد و فاقد تركيبات آمفتامين بوده و تركيبات آن كاملاً گياهي است.

كپسول لاغري بلوبري داراي ۶۰ عدد كپسول مي باشد و ساخت كشور برزيل است.

قرص لاغري تيتانيوم

قرص لاغري تيتانيوم جديدترين قرص كاهش وزن گياهي است كه در اوايل سال ۲۰۲۰ ميلادي به بازار عرضه شد. اين قرص از عصاره هاي گياهان دارويي كشت شده در استان يو نان چين كه به پادشاه گياهان دارويي جهان معروف است ساخته شده است و با قابليت كاهش شديد اشتها و جلوگيري از پرخوري و ريزه خواري و افزايش سوخت و ساز بدن به سوزاندن چربي و تبديل آن به ماهيچه كمك بسياري مي كند.

ويژگي هاي قرص لاغري تيتانيوم

اين محصول گياهي در بسته بندي ۶۰ عددي به بازار عرضه شده و برخلاف داروهاي مشابه موجود در بازار اين دارو با كاهش وزن نه تنها هيچ آسيبي به پوست نمي رساند بلكه از شل شدن و ترك خوردن پوست بعد از لاغري و كاهش سايز جلوگيري مي كند.

همچنين قرص لاغري تيتانيوم براي افرادي كه دچار استپ وزني شده اند و با استفاده از ساير داروها و رژيم ها و همچنين ورزش كردن كاهش وزن پيدا نمي كنند بسيار مفيد مي باشد.

قوي ترين قرص لاغري خارجي

تمامي قرص هاي لاغري خارجي كه در بالا به معرفي آنها پرداختيم تاثيرگذاري بالايي در كاهش وزن دارند، اما اگر بخواهيم در بين قرص هاي خارجي معرفي شده در بالا قوي ترين قرص لاغري براي كاهش وزن سريع را معرفي كنيم قرص لاغري گلوريا مي باشد كه در عين گياهي و طبيعي بودن قوي ترين چربي سوز گياهي علي الخصوص چربي هاي انباشته در دور شكم و پهلو مي باشد.

كدام يك از قرص هاي لاغري را انتخاب كنيم؟

در مورد اينكه كدام قرص لاغري براي شما مناسب است به عوامل مختلف نظير مقدار اضافه وزن، زمان پيش رو براي كاهش وزن، داشتن برخي ممنوعيت هاي مصرف دارو و… بستگي دارد كه در اين مقاله ما به ويژگي هاي هريك از اين قرص هاي لاغري به صورت مجزا پرداختيم كه شما مي توانيد با مطالعه ويژگي ها محصول مورد نظر خود را انتخاب كنيد و پس از مشورت با پزشك شروع به مصرف داروي لاغري مورد نظر خود كنيد.

منع دارويي قرص هاي لاغري

استفاده از هر دارويي يكسري ممنوعيت ها و محدوديت ها دارد، منع دارويي قرص هاي لاغري كه اكثراً به صورت مشترك در بين آن ها وجود دارد را در زير براي شما آورده ايم:

✅ منع استفاده براي افراد زير ۱۸ سال و بالاي ۵۰ سال

✅ افراد داراي مشكلات كبدي و كليوي

✅ افرادي كه مشكلات قلبي دارند.

✅ فشار خون بالا و پايين

✅ خانم هاي شيرده و باردار

✅ ديابت

✅ افرادي كه از داروهاي افسردگي استفاده مي كنند و يا مشكلات مغز و اعصاب دارند.

✅ از مصرف سرخود و بدون برنامه داروهاي لاغري جداخودداري كنيد.

چگونه مطمئن شويم كه يك قرص لاغري خارجي اصل است؟

با وارد شدن هر نوع داروي خارجي افراد سودجوي زيادي در صدد ساختن مشابه تقلبي اين محصول برمي آيند و نمونه هاي تقلبي و يا به اصطلاح فيك را روانه بازار مي كنند؛ قرص هاي لاغري از اين دسته مستثني نيستد و متاسفانه شاهد نمونه هاي تقلبي قرص هاي لاغري با عنوان محصول اصل هستيم و افراد زيادي بدون اطلاع و تحقيق در مورد قرص لاغري اقدام به خريد انواع قرص لاغري خارجي مي كنند و شاهد عوارضي جبران ناپذير مي شوند.

در اين موقع است كه اين نگراني براي ما ايجاد مي شود كه از كجا نوع اصلي را از تقلبي تشخيص دهيم؟

آيا داشتن گارانتي دليل بر اصل بودن قرص لاغري مي باشد؟

آيا سايت معتبري براي خريد قرص لاغري اصل وجود دارد؟ و…

خريد فوري را آنلاين تجربه كنيد

اگر به دنبال سريع ترين راه براي خريد قرص لاغري مي گرديد مي بايست از سايت هاي اينترنتي آنلاين استفاده كنيد تا به هدف خود كه خريد فوري هست برسيد.

در مورد اينكه چه سايتي معتبر است كه بتوان به آن اعتماد كرد و محصولات اورجينال را با ضمانت و در كوتاه ترين زمان تحويل گرفت پيشنهاد ما به شما سايت معتبر پاك تن طب مي باشد كه داروهاي اورجينال را به تاييديه وزارت بهداشت و نحوه ي تشخيص قرص لاغري اصل از فيك همراه با مشاوره رايگان به صورت آنلاين در اختيار شما قرار ميدهد. با مراجعه به سايت پاك تن طب كه در زير مشاهده مي كنيد خيلي راحت و بدون اتلاف وقت قرص لاغري مورد نظر خود را در سريع ترين زمان ممكن دريافت كنيد.

ثبت آنلاين سفارش

براي خريد هريك از قرص هاي لاغري معرفي شده در بالا سفارش خود را از طريق سايت paktanteb.com ثبت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.