تاثير گذاري و سوپرايز كردن مشتريان

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

تاثير گذاري و سوپرايز كردن مشتريان

۱۴۲ بازديد

اولين باري كه سعيد فرزامي را در مراسم سال نو در يكي از سواحل شمال كشور ملاقات كردم، و در رابطه با كار و اشتراكات كاري با هم صحبت كرديم در واقع ما فقط يك مكالمه كوتاه چند دقيقه اي با هم داشتيم. و قرار يك ملاقات طولاني تر ديگر رو در تهران براي صرف چاي باهم گذاشتيم و قرار شد تا زمان آن را باهم هماهنگ كنيم. ديگه اين روزها همه ما به اين نوع قرارها عادت كرديم قرارهايي كه هيچگاه عملي نميشوند. چند روز بعد بسته پستي از طرف شركتي كه نميشناختم به دفتر من رسيد با تعجب بسته رو باز كردم هديه اي كه به زيبايي بسته بندي شده بود داخل بسته بود. بسته كادو پيچي شده را كه باز كردم داخل آن يك جفت روانويس مونت بلانك كه روي اون اسم من به زيبايي حك شده بود قرار داشت. به همراه يك دست نويس از سعيد كه من را براي صرف چاي دعوت كرده بود و از من براي هماهنگ كردن اين زمان تشكر كرده بود. در اين لحظه بود كه من به جمع علاقه مندان ايشون پيوستم. او واقعاً من را شگفت زده كرد. به حدي كه تا همين لحظه من بارها در باره هديه اي كه دريافت كردم با دوستان، مشتريان و حتي در دست نوشته هاي  خود صحبت مي كنم.

تاثير اون هديه براي من فقط به وجود آمدن يك دوستي نيست. سخاوت سعيد فرزامي در اون روز يكي از دلايلي است كه من حاضر شدم اين مطلب رو بنويسم. هنگامي كه صحبت از قدرت هديه و بخشش به مشتريان باشد سعيد اهداف و برنامه هايش را عملي ميكند او بارها به من با برنامه ريزي و مديريت كمك كرده تا علاقه ام رو به عزيزانم نشان دهم.

وقتي صحبت از تاثير گذاري و سوپرايز كردن مشتريان، اعضاي سازمان، صادركنندگان، دوستان، عزيزان، اعضاي خانواده، و افرادي كه به آنها علاقه منديد ميشود توصيه من به شما اين است كه براي اينكه با روشهاي ايشون آشنا بشيد به كتاب هديه شناسي يك ناخونكي بزنيد، يا ميتونيد از سايتموبوكادو براي خريد انواع هديه يا هداياي تبلبغاتي مورد نظرتون يا حتي تهيه انواع هداياي تاثير گذار سري بزنيد يا از مشاوره هاي ايشون براي سازمان يا برنامه ريزي هديه تون يا سوپرايز وِيژتون استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.