پودر ماء الجبن افتيموني براي چاقي

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

پودر ماء الجبن افتيموني براي چاقي

۱,۷۴۲ بازديد

در طب سنتي اين فرآورده به علت تركيبات گياهي و معدني موجود سبب دفع سودا، كاهش افسردگي، وسواس و ديگر بيماري هاي مشابه مي باشد.

همه ما با شير گاو، گوسفند و مواد لبني مانند خامه، كره، ماست و پنير آشنايي داريم، اما اين بار قصد داريم تا شما را با مفاهيم  پودر ماء الجبن افتيموني براي چاقي جديدتري مانند آب ماست و آب پنير كه طي فرآيند توليد ماست و پنير بدست مي آيد آشنا كنيم.

تا به حال  پودر ماء الجبن افتيموني  شايد هنگام تهيه ماست و پنير آب زرد رنگ آن را ماده اي زائد فرض كرده دور ريخته ايد، در واقع اين ماده همان سرم و يا قسمت مايع شير است. زماني كه شير بريده و دلمه شود به دو بخش مايع و تكه هاي جامد تبديل مي شود ماء الجبن افتيموني و لاغري كه اصطلاح همان آب ماست و يا پنير است. معمولاً در زمان توليد ماست و يا پنير خانگي هميشه مقدار زيادي از اين ماده زرد رنگ توليد مي شود و افراد غافل از اينكه بسياري از گروه مواد آلي، معدني و همچنين بسياري از ويتامين هاي گروه ب در اين ماده وجود دارد آن دور ريخته  ماء الجبن افتيموني  و با اين كار از باقيمانده كه درصد زيادي انواع اسيد از جمله اسيد لاكتيك و برخي پروتئين ها است را استفاده مي كنند.

شايد به جرات بتوان گفت كه اين املاح به قدري براي برخي از افراد نيازمند مانند سالمندان حياتي است كه با مصرف آن بسياري از مشكلات و بيماري هاي آنها برطرف خواهد شد و به ندرت بتوان در طبيعت ماده اي با اين خواص درماني منحصر به فرد يافت.

آب ماست يا پنير كه در عربي به آن “ماء الجبن” گفته مي شود در طب سنتي قديم داراي جايگاه ويژه اي بوده و به عنوان نوشيدني شفابخش در كتب طب سنتي قديم ياد شده است. امروزه نيز در بسياري از كشورهاي توسعه يافته و يا در حال توسعه با توجه به تحقيقات انجام شده بر روي اين ماده حياتي براي مصرف عموم انواع گوناگون آن به صورت قرص، مكمل هاي غذايي، پودر و نوشيدني در فروشگاه ها عرضه مي شود كه داراي خواص درماني بوده و گاهي به همراه آبميوه و طعم دهنده هاي طبيعي ارائه مي شود.

موارد مصرف پودر ماء الجبن افتيموني نياك

✅ تصفيه كننده خون و كبد

✅ دفع سموم از بدن

✅ درمان حساسيت هاي پوستي

✅ داروي كمكي در درمان پسوريازيس

✅ كاهش عادات وسواسي

✅ درمان يبوست و شقاق

✅ درمان واريس و دردهاي سياتيكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.