درمان سلوليت با روغن زنجبيل

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

درمان سلوليت با روغن زنجبيل

۱۶۸ بازديد

زنجبيل گياهي است كه قرن هاست كه مورد استفاده بشر است .اين گياه منبع غني از ويتامين ها پتاسيم فسفر آهن كلسيم روي و بتاكاروتن است. روغن زنجبيل نوشاد از گياه زنجبيل به دست مي‌آيد اين روغن رنگ طلايي دارد و داراي خاصيت درماني زيادي است. روغن زنجبيل نوشاد براي رفع ناراحتي هاي شكمي سوء هاضمه و هم چنين براي درمان نفخ شكم گرفتگي هاي عضلاني بواسير و مشكلات مربوط به روده مفيد است http://paktanteb.com/product/noshad-zingiber-officinale-roscoe-oil/ .

استفاده مهم و اساسي از روغن زنجبيل نوشاد به عنوان مسكن درد است در واقع اگر به دنبال يك داروي طبيعي براي آرام كردن درد مي گرديد روغن زنجبيل  نوشاد همان چيزي است كه لازم داريد. همچنين زنجبيل خاصيت گرم كنندگي و آرام بخشي دارد. اما زنجبيل بيشتر به خاطر خواص مفيدش در سيستم هاضمه انسان ها معروف است. مشكلاتي مثل سو هاضمه، حالت تهوع، نفخ شكم و دلپيچه را مي توان با روغن زنجبيل نوشاد به خوبي درمان كرد.

فوايد روغن زنجبيل نوشاد

✅ زنجبيل و مشكلات روده و معده

روغن زنجبيل نوشاد براي كساني كه بخواهند اشتهايشان را زياد كنند مفيد است. روغن زنجبيل هضم غذا را بسيار آسان مي كند و دشمن سوء هاضمه و مشكلات گوارشيست.

✅ روغن زنجبيل براي مسمويت غذايي

به علت خاصيت ضدعفوني كننده و بادشكني زنجبيل روغن زنجبيل نوشاد به خوبي مسوميت هاي غذايي را برطرف مي كند. عفونت هاي داخلي و اسهال خوني را با روغن زنجبيل به خوبي درمان كنيد.

✅ آرام بخش درد

روغن زنجبيل  نوشاد درد را به واسطه كاهش پروستاگللاندين ها كاهش مي دهد. پروستاگلاندين ها تركيباتي هستند كه عامل درد در بدن مي شوند.

✅ بيماري هاي قلبي

مصرف روزانه و متعادل روغن زنجبيل  نوشاد كلسترول خون را كم مي كند. احتمال تصلب شرايين را پايين مي آورد.

✅ روغن زنجبيل و فشار خون

اگر به طور مداوم روغن زنجبيل نوشاد  مصرف كنيد احتمال ابتلا به فشار خون را تا ۸۵ درصد كاهش مي دهيد. زنجبيل كانال هاي كلسيم را مي بندد واين كار فشار خون را پايين مي آورد.

✅ زنجبيل و بيماري هاي تنفسي

روغن زنجبيل نوشاد براي آسم، تنگي نفس برونشيت و سرفه هاي شديد بسيار مفيد است. خلط را از سينه خارج مي كند كافيست روزانه زنجبيل مصرف كنيد تا دچار آنفولانزا هم نشويد.

✅ زنجبيل و درمان آكنه و جوش

زنجبيل داراي خاصيت ضد ميكروبي و ضد باكتري است و با كتري هاي ايجاد كننده جوش در صورت را از بين برده و به درمان سريع جوش و آكنه كمك مي كند.

✅ جوان سازي پوست صورت با روغن زنجبيل

روغن زنجبيل با بهبود گردش خون در پوست صورت به رفع چين و چروك و جوانسازي چوست كمك مي كند.

✅ درمان سلوليت با روغن زنجبيل

زنجبيل با تحريك جريان خون، به درمان سلوليت كمك مي كند.

✅ تقويت و افزايش رشد مو

روغن زنجبيل داراي مواد مغذي فراواني براي تقويت رشد مو است. همچنين اين روغن با افزايش گردش خون در پوست سر باعث تقويت فوليكول هاي مو شده و رشد مو را تسريع مي كند.

✅ درمان شوره سر با روغن زنجبيل

زنجبيل ضد عفونت و ضد التهاب است و به همين دليل مي تواند جهت درمان شوره سر مورد استفاده قرار گيرد.

✅ پاكسازي ريه با روغن زنجبيل

زنجبيل ريه ها را از آلودگي و موكوس پاكسازي مي كند و با پاكسازي سيستم تنفسي، خطر ابتلا به آنفولانزا، برونشيت، سرفه و سرماخوردگي را كاهش مي دهد.

✅ كاهش كلسترول خون با روغن زنجبيل

روغن زنجبيل به كاهش كلسترول خون كمك مي كند و با جلوگيري از ايجاد لخته خون در رگ ها، خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي را كاهش مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.