موارد منع مصرف و احتياط در مصرف كپسول لاغري دايان فيت

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

موارد منع مصرف و احتياط در مصرف كپسول لاغري دايان فيت

۱۲۰ بازديد

كپسول گياهي كاهش وزن دايان فيت (مهزل) محصولي از شركت دايان طب اكسير با فرمولاسيون موثر و كاملا طبيعي مي باشد. اين مكمي گياهي فاقد هر گونه مواد شيميايي و افزودني غير طبيعي بوده و بر اساس بالاترين سطح تاثيرگذاري فرموله و توليد شده است.

مواد تشكيل دهنده كپسول لاغري دايان فيت

رازيانه:

مصرف رازيانه گرسنگي را كاهش مي دهد به عنوان يك چربي سوز قوي عمل مي كند و در حفظ تناسب اندام بسيار موثر است. رازيانه قادر است چربي هاي تجميع شده در بدن را از بين ببرد و در روند كاهش وزن بسيار موثر است. رازيانه با از بين بردن مشكلات دستگاه گوارش مي تواند تاثير خوبي بر هضم بهتر غذا بگذارد و همين امر خواص رازيانه براي لاغري را مهم كرده است. همچنين رازيانه احساس گرسنگي را كم مي كند از پرخوري جلوگيري كرده و به كاهش وزن و كاهش اشتها كمك مي كند. رازيانه قادر است به متابوليسم بدن سرعت دهد و همين امر باعث سوخت و ساز بهتر كالري بدن شده و همچنين از تجمع چربي جلوگيري مي كند.

زيره سياه:

يكي از گياهان قديمي است كه از ساليان دور در ملل مختلف مصرف دارويي داشته است. در اكثر منابع علمي معتبر از زيره به عنوان گياه موثر در درمان چاقي نام برده شده است. در مكتب طب سنتي از جمله هند، از زيره سياه در تركيبات كاهش دهنده وزن استفاده شده و عقيده بر آن است كه زيره داراي اثرات ترموژنيك مي باشد؛ يعني با افزايش سرعت سوخت و ساز در بدن موجب شكسته شدن مولكول هاي چربي (Lipolysis) مي شود. همچنين تحقيقات جديد انجام شده نشان مي دهد كه دو ماده شيميايي كارون و كارول در زيره، كار عضلات صاف دستگاه گوارش را تسهيل مي كنند و براي درمان سوء هاضمه مفيدند.

زنيان:

عرق زنيان يكي از عرقيات گرم و موثر در هضم غذاست، بنابراين با هضم بهتر غذا، مانع از انباشته شدن چربي در بدن مي گردد. از خواص زنيان تقويت معده و معالجه سوء هاضمه هاي ناشي از ضعف و كمي نيرو است كه به جذب بهتر و موثرتر غذا كمك كرده و مانع از بروز چاقي مي شود. زنيان خاصيت مسهل بودن دارد، لذا باعث دفع سريع غذا و غير قابل دسترس كردن غذا براي جذب بدن شده و به طبع از انباشته شدن چربي و ايجاد چاقي جلوگيري مي كند.

سداب:

تركيبات مهم قسمت هوايي سداب شامل كومارين ها، فور انو كومارين ها، آلكالوئيدهاي فورانوكينولين، فلاونوئيدها و به خصوص روتين، اسيدهاي كاپرينيك، كاپريليك و پلارگونيك، ويتامين k، ويتامين P و اسانس مي باشد. سداب داراي اثرات ضد كرم، ضد اسپاسم، ضد نفخ، قي آور، قاعده آور، آرام بخش، ضد التهاب، محرك، ضد ميكروب و كاهش پرفشاري خون است.

مرزنجوش:

اين گياه محتوي ۱ تا ۲ درصد اسانس روغني كه ۶۰ درصد آن ترپينئول است. تانن ها و شيره هاي تلخ، كاروتن ها و ويتامين C هستند و عليه بيماري هاي گوارشي موثرند. مزاج مرزنگوش گرم و خشك است و داراي خاصيت لطيف، بازكن و گدازنده مي باشد. روغن مرزنگوش گرمي مي دهد و مسهل است.

لاك مغسول:

نوعي گياه دارويي است كه خواص درماني آن شامل چربي سوزي و لاغري مي باشد. ميزان چربي سوزي بدن را بالا برده و عملكرد روده را تقويت مي كند، همچنين از جذب بيش از حد چربي جلوگيري مي كند. لاك مغسول انسداد هاي صفراوي را درمان مي كند.

بوره ارمني:

بوراكس نمك سديم اسيد بوريك است كه نام هاي بسياري دارد اگرچه از لحاظ شيميايي همه اين نام ها مشابه اند كه عبارتند از: دي سديم تترابورات دكاهيدرات، دي سديم تترابورات دكاهيدرات و بورات سديم.

مصرف اسيد بوريك خوراكي سبب كاهش وزن بدن مي شود. تجزيه و تحليل خون و ادرار نشان دهنده افزايش سوخت و ساز قند، ليپيد و پروتئين است. بوره ارمني خاصيت ضد قارچ و ضد عفوني كننده دارد.

موارد منع مصرف و احتياط در مصرف كپسول لاغري دايان فيت

✅ در دوران بارداري و شيردهي از مصرف دارو خودداري نماييد.

✅ در كودكان زير ۱۲ سال منع مصرف دارد.

✅ بيش از سه ماه مصرف نشود.

✅ براي افرادي كه سابقه فشار خون و ناراحتي هاي قلبي دارند توصيه نمي شود.

✅ در صورت حساسيت به هر يك از اجزاي فرآورده، از مصرف آن خودداري فرماييد.

✅ در صورت سابقه مشكلات گوارشي از مصرف فرآورده خودداري فرماييد.

روش مصرف كپسول لاغري دايان فيت

۲ عدد كپسول قبل از ناهار و ۲ عدد كپسول قبل از شام مصرف شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.