مشخصات كپسول كبد آرسكا

كروماتوگرافي گازي، اپتومكانيك، طيف سنج جرمي، اسپكتروفتومتر، ليزر

مشخصات كپسول كبد آرسكا

۱۳۰ بازديد

كپسول كبد آرسكا: پاكسازي با بهترين گياهان دارويي

كپسول كبد آرسكا يكي از بهترين داروهاي گياهي براي پاكسازي كبد و درمان بيماري هاي كبدي مي باشد. كبد در بسياري از واكنش هاي بدن مانند توليد پروتئين، انعقاد خون، سوخت و ساز كلسترول ها، گلوكز و آهن نقش مهمي دارد. اما متاسفانه مصرف بسياري از دارو ها و يا عادات ناسالم غذايي بر روي عملكرد آن اثر گذاشته و مشكلات كبدي مختلفي را براي شما به وجود مي آورد. كپسول كبد آرسكا حاوي عصاره گل شاهتره، برگ كاسني و تعدادي از مفيدترين گياهان دارويي مي باشد كه مي تواند كبد شما را پاكسازي و از آن محافظت كند.

كبد و نقش آن در بدن

كبد بزرگ ترين اندام جامد در بدن مي باشد. علاوه بر اين مي توان آن را يك غده نيز ناميد؛ زيرا در توليد و ترشح صفرا نقش بازي مي كند. سلول هاي كبدي داراي دو منبع مختلف براي ورود و خروج خون هستند. يكي از آن ها خون تازه و سرشار از اكسيژن را از قلب به كبد مي آورد و ديگري سياهرگ دروازه اي است كه خون و مواد مغذي را از دستگاه گوارش و طحال وارد مي كند تا در آن جا تسويه شود. به اين ترتيب پروتئين و ساير مواد مغذي توسط سياهرگ دروازه اي وارد كبد مي شود تا براي ساختن هورمون ها و آنزيم هاي مختلف در كبد مورد استفاده قرار بگيرد.

وظايف كبد:

✅ توليد صفرا براي هضم غذا مخصوصا چربي ها

✅ ذخيره قند اضافي به شكل گليكوژن و تبديل دوباره آن به گلوكز در مواقع لزوم

✅ توليد كردن فاكتورهاي انعقغادي خون

✅ پردازش و ذخيره آهن براي توليد گلبول هاي قرمز

✅ توليد كلسترول و ساير مواد شيميايي براي حمل چربي هاي بدن

✅ تبديل ضايعات ناشي از سوخت و ساز بدن و دفع آن ها از بدن به شكل اوره

علائم كار نكردن درست كبد و بيماري هاي كبدي

???? حالت تهوع مداوم

???? استفراغ

???? درد در قسمت راست و بالايي حفره شكمي

???? يرقان و يا زردي پوست

???? خستگي و ضعف

???? كاهش وزن

???? كبود شدن بدن

???? خشكي و خارش پوست

علل بروز مشكلات كبدي

???? سبك زندگي ناسالم مانند خوردن زياد غذاهاي فست فودي و نيمه آماده، عدم تحرك كافي

???? خوردن الكل

???? آلودگي به ويروس هايي مانند هپاتيت B

???? ژنيتك و زمينه هاي ارثي

???? قرار گرفتن در معرض برخي تركيبات شيميايي مانند استروئيدهاي آنابوليك، وينيل كلريد، كربن تتراكلريد

???? مصرف بعضي دارو ها مانند مصرف بيش از اندازه استامينوفن و يا قرص هاي ضد بارداري به دليل ايجاد تشكيل لخته هاي خوني در عروق كبد

مشخصات كپسول كبد آرسكا

✅  كاملا گياهي

✅  به شكل كپسول

✅  حاوي ۶۰ عدد

✅  توليد ايران

✅  محصول شركت دارو سازي ارمغان سبز آراز طب

✅  داراي مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو

فوايد مصرف كپسول آرسكا

✅  پاكسازي بدن

✅  درمان كبد چرب

✅  درمان اگزما

✅  درمان جوش، آكنه ، مشكلات پوستي

✅  بهبود گرگرفتگي

✅  سرشار از مواد مغذي و ويتامين هاي مختلف

✅  داراي خاصيت آنتي اكسيداني و جلوگيري از سرطان

✅  كاهش كلسترول و چربي خون

✅  كنترل قند خون و ديابت

✅  كمك به سلامت قلب

✅  موثر د لاغري و كاهش وزن

تركيبات كپسول آرسكا

تركيب عرق كاسني و شاهتره از دير باز به عنوان يك تركيب گياهي براي پاكسازي كبد استفاده و توصيه مي شده است. مصرف منظم و به اندازه اين دو تركيب گياهي خون را تصفيه، كبد را تقويت و بيماري هاي آن را درمان مي كند. در نتيجه وجود اين دو گياه دارويي در كسپول آرسكا اثربخشي زيادي براي كبد شما دارد. با خواص اين دو گياه معجزه آور بيش تر آشنا شويم:

✅  خواص شاه تره در كپسول ارسكا

شاهتري گياهي با طبع سرد مي باشد كه به وفور در كنار زمين هاي كشاورزي و مرتع هاي سرسبز ديده مي شود. شاهتره يكي از مفيدترين گياهان دارويي مي باشد كه داراي خاصيت ضدعفوني كننده، آنتي هيستامين، ضد اسپاسم مي باشد و مي تواند براي درمان تپش قلب، يبوست، بيماري هاي خلقي، معده ، بيماري هاي پوستي ، اگزما و قلب و عروق مورد استفاده قرار گيرد.

شاه تره سرشار از مواد مغذي مي باشد كه به عملكرد بهتر كبد كمك مي كند. آلكالوييدهاي موجود در آن براي بهبود بيماري كبدي و صفراوي مفيد است .به كبد در نقش سم زدايي كمك مي كند و خون را تصفيه مي كند.

قرار گرفتن بد در برابر استرس و اضطراب باعث مي شود توجه بدن به سمت استرس جلب شود و كبد نتواند به خوبي فرآيند سم زدايي خود عمل كند. به همين دليل مقداري از سموم در زمان استرس در بدن باقي مي ماند. شاه تره داراي خاصيت آرامش بخشي مي باشد. به همين دليل به تعادل بدن شما و پاكسازي كامل كبد از سموم كمك مي كند.

خوتص آنتي اكسيداني، وجود پتاسيم و ويتامين هاي مختلف، كاهش كلسترول خون و كمك به كنترل قند خون موارد ديگري هستند كه مي تواند در عملكرد بهتر كبد مفيد واقع شوند.

✅  خواص عرق كاسني در كپسول كبد آرسكا

كاسني يكي ديگر از گياهان دارويي است كه از ديرباز در كنار شاهتره، گل گاوزبان و نعناع در خانه ايراني ها يافت مي شود. عرق كاسني داراي طبيعت سرد مي باشد و براي از بين بردن حرارت بدن و التهابات، احساس سستي و رخوت، رنگ پريدگي و زردي چهره و تنبلي كبد استفاده مي شود.

كاسني حاوي ويتامين ها و مواد معدني مختلف از جمله پتاسيم مي باشد. پتاسيم نقش اساسي در آنزيم هاي كبدي بازي مي كند و كمبود آن يكي از مهم ترين دليل بيماري ها و مشكلات كبدي مي باشد.

خواص انتي اكسيداني موجود در عرق كاسني باعث حافظت كبد از فعاليت مولكول هاي راديكال آزاد مي شود و از اسيب سلول هاي كبد جلوگيري مي كند. مصرف عرق كاسني باعث كاهش كلسترول و چربي خون مي شود. عمده ترين مشكلات كبدي مربوط به كبدهاي چرب مي باشد كه از عملكرد صحيح و كامل كبد جلوگيري مي كند. عرق كاسني باعث چربي زدايي و دفع صفرا مي شود. اين گياه با نوسازي سلول هاي كبدي آن را پاكسازي و امراض ش را درمان مي كند.

عرق كاسني خاصيت مدر بودن و مسهل بودن دارد كه باعث مي شود مواد سمي بدن با درصد بهتري از بدن خارج شوند. هم چنين مصرف عرق اين گياه باعث تحريك صفرا مي شود كه مي تواند در پاكسازي كبد از سموم نقش موثري داشته باشد.

بسياري از مشكلات پوستي مانند جوش هاي صورت و خشكي پوست ناشي از عملكرد نادرست كبد، حرارت بالاي بدن و يا كثيف بودن خون مي باشد. مصرف عرق كاسني به دليل داشتن طبيعت خنك و هم چنين پاكسازي كبد  مي تواند اين مشكلات پوستي را از بين ببرد. با مصرف مداوم عرق كاسني كبد تقويت شده و پوست بدن درخشان و شفاف مي شود. علاوه بر اين مصرف كاسني براي درمان اگزما نيز مي تواند موثر واقع شود.

روش مصرف كپسول كبد آرسكا

✅  سه بار در روز

✅  هر بار بعد از وعده هاي غذايي، ۲ عدد مصرف شود.

✅  لازم به ذكر است مكانيزم اثر كپسول تقويت كننده كبد آرسكا تدريجي مي باشد. لذا دوره مصرف خود را تا درمان كامل ادامه دهيد.

موارد منع مصرف و عوارض جانبي كپسول آرسكا

???? تا كنون منع مصرف خاصي براي مصرف اين دارو ذكر نشده است.

???? با توجه به گياهي بودن كپسول كبد آرسكا در صورتي كه در دوز مشخص شده مصرف شود عارضه جانبي خاصي متوجه شخص مصرف كننده نيست.

???? در صورت بروز علائم حساسيت و آلرژيك مصرف دارو را قطع كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.